Kudontaa sylikangaspuilla, Vantaa Hiekkaharju

Tällä kurssilla opit kudonnan perusteet sylikangaspuilla ja kudot niillä kaulahuivin tai muun helpon tekstiilin kuten tyynynpäällisen. Suunnittelemme loimen värityksen, opettelemme loimenlaiton ja rakentamisen sylikangaspuihin sekä kudontatekniikan. Kurssin ajaksi saat lainaksi pirtakangaspuut. Puut taittuvat kasaan ja kuljetat niitä helposti mukanasi mukana tulevassa laukussa.

Taitotaso: Aloittelija, osaaja
Ajankohta: Ti 27.8. klo 17.30-19, ti 3.9. klo 17.30-20.30, to 5.9. klo 17.30-20.30 ja to 19.9. klo 17.30-19.
Hinta: 70 € (jäsenet 65 €)
Maksutapa: maksu vain paikanpäällä! Maksutapoina meillä käyvät myös Smartum, ePassi sekä Gift4You- ja Taito Etelä-Suomen lahjakortit.
Opettaja: Tiina Valaranta

Hei ystävät!
Meillä jäsenet saavat 5 € alennusta kurssimaksuista. Liity jäseneksemme, tule osaksi käsityöyhteisöämme ja nauti eduista! Lisätietoja ja jäseneksi haku täällä.

Infokirjeen lähetämme ilmoittautuneille viikkoa ennen kurssin alkua. Infosta löydät tarkemmat tiedot materiaaleista ja kurssin sisällöstä. Tarkistathan roskapostisi, mikäli kirjettä ei näy.

Onko kurssi jo täynnä? Ilmoittaudu jonoon lähettämällä sähköposti osoitteeseen hiekkaharju@taitoetelasuomi.fi. Olemme yhteydessä varasijoilla oleviin heti, jos paikka vapautuu.

Peruutukset ja lisätiedot sähköpostitse hiekkaharju@taitoetelasuomi.fi.

Kaupunki
Vantaa