Asusteita nahasta - vyö tai harness, Hervanta

Itse tehty nahkainen vyö viimeistelee asusi tyylikkäästi ja on kestävä. Vyön tekeminen on kivaa ja hyvillä ohjeilla ja oikeilla työvälineillä teet sen laadukkaasti.

Harness-asusteella taas saat helposti muutettua tyyliäsi tai vaatteen istuvuutta. Kurssilla voi valita kolmesta valmiista mallista mieleisesi, tai tuunata niistä omanlaisen version.

Kurssilla valmistetaan musta tai ruskea nahkavyö parkkinahasta tai harness valjaat, jossa värivaihtoehtoina on vaalea, ruskea ja musta. Vyön leveydet 30 mm tai 40 mm ja metalliosien väri joko antiikkimessinki tai hopean väri. Voit tehdä myös muun levyisen vyön, hanki tällöin mieleisesi solki itse.

Ilmoita opettajalle mikäli sinulla on nikkeliallergia, niin mahdollisuuksien mukaan hankitaan nikkelittömiä metalliosia. Nikkelittömiä metalliosia on tarjolla vain vyöhön!

Kurssi kokoontuu keskiviikkona 21.8. klo 16.30-20.45.

Kurssimaksu 45 € (jäsenetuhinta 38,25€)

Kurssin materiaalimaksut asusteille ovat arviolta noin 25-39 € ja se maksetaan paikan päällä valitsemasi mallin ja materiaalin käytön mukaan kortilla.

Opettajana kurssilla on Maisa Salonen.

Taitokeskus Hervannan uudet tilat sijaitsevat Hermian alueella osoitteessa Hermiankatu 12 B, 3 krs. Taitokeskukselle on hyvät julkiset yhteydet bussilla ja ratikalla.

Lisätietoja saat sähköpostitse hervanta@taitopirkanmaa.fi tai puhelimitse 050 4146658.

Huomioithan, että kurssille ilmoittautuminen on sitova. Näiden ilmoittautumisten pohjalta opettaja myös hankkii tarvittavat laitteet ja materiaalit kursseille. Myös muiden kurssilaisten kannalta on harmillista, jos kurssi joudutaan perumaan viime hetkillä liian vähäiseksi pudonneen osallistujamäärän vuoksi. Voit perua kurssin veloituksetta viikkoa ennen kurssin alkua, muussa tapauksessa veloitamme kurssimaksun kokonaisuudessaan.

Hei ystävät!

Meillä jäsenet saavat 15 % alennuksen kurssimaksuista koko vuoden ajan. Liity jäseneksemme, tule osaksi käsityöyhteisöämme ja nauti eduista! Lisätietoja ja jäseneksi haku täällä

Meillä voit maksaa kurssimaksun myös kulttuuriedulla. Ilmoittautuessa kurssille, valitse kurssiverkkokaupassa maksutavaksi ”maksu paikan päällä” ja kirjoita Lisätietoa- kenttään millä kulttuurimaksuvälineillä maksat. Kurssin voi maksaa myös kortilla paikan päällä.

HUOM! emme vastaanota enää käteistä toimipisteessämme.

Mobiilisovellukset: SmartumPay kulttuuri, Epassi kulttuuri sekä Edenred Virike

Setelit: Smartum, Tyky+ kulttuuri ja Edenred Virike

Kortti: Edenred Virike

Lähetämme infokirjeen ilmoittautuneille noin viikkoa ennen kurssin alkua. Infosta löydät tarkemmat tiedot materiaaleista ja kurssin sisällöstä. Tarkistathan roskapostisi, mikäli kirjettä ei näy.

Onko kurssi jo täynnä? Ilmoittaudu jonoon lähettämällä sähköposti taitokeskukseen osoitteeseen hervanta@taitopirkanmaa.fi. Olemme yhteydessä jonopaikoilla oleviin heti, jos vapaa paikka ilmaantuu.

Kaupunki
Taitokeskus Hervanta